Müügi- ja tagastustingimused

Ostes kaupu veebilehel myskin.eu sõlmid siin nimetatud tingimustel lepingu mySKIN OÜ-ga. Palun tutvu müügitingimustega põhjalikult, kuivõrd need mõjutavad sinu õigusi ja kohustusi.

Veebipoe www.horelemone.ee (edaspidi Veebipood) omanik on mySKIN OÜ, registrikoodiga 16548697, Asukohaga Tallinn.

1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo. 
1.1 Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

1.2 Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

1.3 Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

1.4 Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

2 Tellimuse vormistamine
2.1 Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.  Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
  • Eesti pangamaksed EUR: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele, Pocopay.

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

2.2 Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

2.3 Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

2.4 Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

3 Kohaletoimetamine
3.1 Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti

3.2 mySKIN OÜ tarnepartneriteks on: Itella Smartpost, Omniva. Erandlikel juhtudel on võimalik kaupa saata ka läbi DPD.
 
3.2 Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

3.3 Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist (nädalavahetusel pakke ei väljastata). 

3.4 Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
Kui Veebipood on veebilehel või tellimuse kinnituses teavitanud ostjat tarneprobleemidest ja 30 kalendripäeva ületavast tähtajast, kohaldub Veebipoe poolt avaldatud tähtaeg.

4 Taganemisõigus
4.1 Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

4.1.1 Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

4.2 Taganemisõigust ei kohaldu, kui tarbija on toodet juba kasutanud, näpuga proovinud või avanud pakendi viisil, mille tõttu ei saa seda tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel enam kolmandatele isikutele pakkuda.
 
4.3 Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus: taganemisavaldusse lisada Tellija nimi, ostu kuupäev, tellimuse number ning selgitus, miks kaup tagastatakse. Taganemisavaldus saata see e-posti aadressile info@horelemone.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. 

4.4 Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

4.5 Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

4.6 Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

4.7 Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

4.8 Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

4.9 Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

5.0 Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui ostja on eksituse korral saanud endale kauba, mida ta Ei ole tasunud. 
 
 5.1 Kui ostja on kaupa juba kastuanud, tuleb ostjal tasuda toote eest täies mahus või soodushinnaga (kui veebipood on selliselt kohaldanud). 
 
6 Pretensiooni esitamise õigus
6.1 Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese aasta jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

6.2 Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e kirja aadressile info@myskincsm.ee või helistada telefonil: 58540999/ 57450617.

6.3 Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist tarbija tegevuse või tegevusetuse tõttu (vale kasutusviis, õnnetusjuhtum vms) või kui tegemist on asja tavapärasest kasutamisest tingitud normaalse kulumisega.

6.4 Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

6.5 Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

7 Vaidluste lahendamine
7.1 Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@horelemone.ee või helistada telefonil: 58540999/ 57450617 või kirjuta otse läbi meie kodulehe kontaktivormi, mille leiad siit.

7.2 Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. 
 
7.3 Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin
 
7.4 Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

7.5 Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
Uudiskiri
Tahad olla kursis kõige magusamate sooduspakkumistega?

Võta meiega ühendust!

Me oleme siin, et teid aidata. Koos leiame vastuse igale su küsimusele. Kirjuta julgelt ja vastame sulle 1-3 tööpäeva jooksul. Kiireloomuliste murede korral helistage allolevale numbrile: 

(+372) 5854 0999